DenizAtannesi Bittim tükendim ... anlıyorum atak haftası yaklaşıyor bana ihtiyacı var huysuzluk yapıyor bebek bu ama 24 Saattir uyumamak nedir??? Devrelerim yandı. Saatlerce uğraşıyorum uyutuyorum yatağa koyunca çığlık çığlığa . Zaten eşim asla gece kalkıp 1 saat dinlen demez. Ağlamasına bile uyanmaz. Evet benim göğsümde yatmayı hep seviyor her bebek gibi ama önceden azda olsa uyurdu yatağında cidden çok Yorgun’um sizlerde durumlar ne?
Gamze1515 DenizAtannesi cok zor bi dönem benim bebegimde ayni durumda suan uyumuo zorla emio sebebsiz agliyo 😢😢😢
Deletedmom0015 DenizAtannesi dun gece deli oldun ben koydum o kalktı ben koydım o kalktı koca desen anca kızdım alfı salladı kızmadan yapma,z
Deletedmom0015 DenizAtannesi cnm bu dınemsel bi ıyı oluyorlar bı kotu ben 4aya kadar cektım sonra bı ay duzeldı sonr atak bı ay oyle cektım sonra duzeldı sımdıedd diş
Nslacar DenizAtannesi 7 bucuk aylık kızım bende bi haftadır sabahlıyorum sinirlerim yıprandı. Gaz dedik geçer dediler geçti sonra ataklar geldi atak bitti hastalandı o bitti şimdide diş yeterrrrrrr 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
DenizAtannesi Nslacar hiç bitmiyor canım ama gaz gibi yada ilk aylar gibi her dk ağlamazlar diye düşünüyorum
Mevanur2 O günlerde kızım göğsümde uyuyor başka yerde uyumuyor diye emzirdikten sonra göğsüme uzunlamasına yatırıp, ben de başımın altına yastık koyup uzanıp uyumuştum. Başka türlü olmuyor geçiyor elbet. Rabbim sağlık sıhhat versin yavrulara
DenizAtannesi Mevanur2 bizde ancak öyle sakinleşiyoruz canım başka türlü benim uyumam zaten mümkün değil burnu kapanmasın diye
DenizAtannesi Deletedmom0015 haklısın canım evet ama işte en azından ne olduğunu bilmek bile rahatlatır . Şuan tek tahmin ihtiyacı olduğunu düşünmek ve hiç geçmiyor hala uyumadı
Nslacar DenizAtannesi tabiki önceden dış dünyayla alakaları olmadığından oyalanmıyorlardı şimdi en azındam biraz yerde oyuncakla biraz yüürüteçde biraz muzıkle falan duruyor