Hanımlar kızım 50 günlük doğduğundan beri molfix pure&soft kullanıyorum 20 günlükten sonra 2 numarasına geçtim iyi hoştu fakat son 1 haftadır birkere kakasını yapıo ve yaptığı kaka direk sırtından çıkıyo anlayamadım bez bağlamamda sıkıntı var desem hep aynı şekil yapıorum bez yani bu. Molfix kullanıp bir süre sonra bu sorunu yaşamaya başlayan varmı cocuğun kaka tazyiğine dayanamıyor mu acaba😂