Kakasını yaptı karnı ağrımiyor eminim cuma günü asi vurulduk cuma günü atesliydi onu atlattık ama şimdi 2 gündür hiç bir derdi yokken sebebsiz ağlıyor kriz gibi kucağa alınca susuyor ki bebegim kucak hiç sevmez bunalir asıl kucağa alınca bağırırdi şimdi sakinlestiremiyorum zorla emziriyorum 4ay 9 gunluguz neden olabilir nasıl bu duruma çare buldunuz acaba çok caresizim