Merhabalar. 3 ay 8 günlük bir kızım var. Uyurken derin uykuda gözlerini hafif aralayıp yukarı kaydırıyor sanıyelık sonra uyumaya devam ediyor. Rem uykusu oldugunu biliyorum ama bu durum normal midir her bebekte olur diyorlar ama bebekler derin uykuda bunu yaparlar mı göz devirmek gibi?