busrasahin45 Selam, birşey sormak istiyorum yetkililere uygulamaya girerken her seferinde şifre ve e-posta istiyor devamlı böyle mi olacak sadede bende mi böyle ya da bi güncelleme gelecek mi, saçma bir şekilde giriş yap çıkıyor
[silindi] VERA19 lütfen hesabımı silin. 1 aydır mail atıyorum 3 haftadır size söylüyorum sevgili mod. Arklar.
Deletedmom_58 busrasahin45 o zaman sürekli giriş yapmak zorunda kalırsınız malesef . Başka çözüm bilmiyorum 🤷♀️