Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık nedensizce ağlamaya başlıyor ıhhhh diye sürekli yüzünü kızartıp ıkınıyor bu ayda gördüm bunu ağlamadan yapıyor bugün ağlama krizine girdi ne yapsam şaşırıyorum başına gelen var mı yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim