Asel4175 aslında ikisinin de söylemesi gerekiyordu. Özel hastaneye mi devlet hastanesine mi gidiyorsunuz? Ben randevu bulamadığım için hep özel hastaneye götürdüm. Doktorumuzda kırkı çıktığında gelin kalça çıkıldığı ve özel aşılar hakkında konuşalım demişti. Sağlık ocağı da ilk ayını doldurduğunda aşılar hakkında bilgilendirme yaptı. Hatta sağlık ocağındaki ebe Allah razı olsun ondan, rota aşısını hastane yapmazsa açın getirin ben yaparım demişti.