BebekE biz zaten korunuyoruz buna rağmen mi hamile kaldım paniği yaşadım o yüzden sordum bu soruyu.Yok benim tek bir kanama değil, dün başladı bugün bildiğimiz adet kanaması şeklinde devam ediyor.Emzirirken adet olunmadığında hamile kalındığını da çok iyi biliyorum ayrıca çünkü bir iş arkadaşım süt koruyor sanıp bebişi küçükken hamile kalmıştı o yüzden onu kazımıştım aklıma daha hamile kalmadığım dönemlerde bile🤭🤭🫢