Merhaba 4 ay 9 günlük kızım var. Uyanık olduğu süre boyunca hep huysuz hep ağlak… Kucak oyalama meme hiç fayda etmiyor. Doktor kontrolünde sıkıntı olmadığı söylendi. Bizim gibi olan bebiş ve tükenen analar var mı ? Geçecek mi ? Başka bir sıkıntı olabilir mi ? Yardım lüüüütfeeennn