Ceydanur98 Korse ne zaman başlamalıyız bide dikiş yerlerini iltihap kapmasın diye nasıl temiz tutmalıyız su dışında
Deletedmom_62 Ceydanur98 normal değil sezaryen yaptım ama doğumdan 3 gün sonra giymeye başladım ben . dikişler için
meleginannesiyim Ceydanur98 normal dogurdum korse falan takmadım göbeğim 0 92 le dogurup camıs gibiydim ahhaha
Esmom Lavabo sonrası batıkonla Temizlemek mikrop için önemli . Korse darlandım normalde doğursan karnında agrı oluyor zamana bıraktım göbek işini