Elifnaz_anne Ceydanur98 evt normal annenin hormonlari geciyomus bizim akıntı hatta kanama bile olmuştu kız bebeklerde çok normalmis sonradan geçiyor
Byz2019 Ceydanur98 benim kızımdada akıntı bi süre devam etti hatta 1 hafta falan kanda geldi normalmiş hastaneden çıkmadan çocuk doktorumuz söylemişti zaten