Kizim 3 yasinda ve 2 gündür soğuk algınlığına yakalandı. Oksuruyor ve halsizlik var. Bu gibi durumlardamcok doktora.goturmem. Ama yarın yola cikicaz otobusle 22 saat yolculuk yapicaz. Acaba hastaneye götürsem vitamin serum falan yaparlarmi. Yolda iyice yorulup kötü olurmu acaba. Uzun yol bilgisi olan varmi