momybaby aynen bende avantajlı olduğunu düşünüyorum ,maaaşts ki yük hiç değişilmeyecek şimdi nasılsa seneler sonra da aynı olacak,hele bir de bir kaç yıl sonra banka kredisi ile kapatmaya gücü yeterse insanın çok iyi oluyor çevremden gördüğüm kadarı ile.
Tek sıkıntı yerleri belli değil bir de bitmezse ne olacak Tekirdağ sakiler hala bekliyor Muş o gözünü korkutuyor insanın ama bir yer de de bu kadar büyük ülke genelinde olan bir proje için de öyle şeyler olmaz heralde diye de düşünmüyorum değil