Nurellak Kızlar oğlum 40 günlük 1,5 gündür kakasını yapmıyor normal mi acaba gaz çıkarıyor fakat kaka yok ıkınıyor kendini sıkıyor uyumuyor
alisin_annesii Nurellak normal canım eğer gunde uc dort tane çişli bez alabiliyosan alrindan bebegin yeterli besleniyo demektir kakasınıda bir hafta ya kadar normal diyorlar