Merhaba kızlar bebeğim bugün tam20 aylık oldu genel gelişimi alıcı dili gayet iyi herseyi anlıyor ama konusma yok dede var hav hav karga gel gel ver ver canı isterse ayran diyor bu zamana kadar her ay düzenli kontrle götürdüm acaba bide pedagoğa yada gelişim uzmanına mu götürsem sizinkiler ne zaman konustı?