Selam kızlar 13 aylık kızım var.doğumdan sonra geçen ay 25 inde regl oldum 1 yıl sonra yani.geçen hafta cuma bi kaza yaşadık ve ertesğ gün hapını gece almak zorumda kaldım 24 saat sonra ella adı.daha 8gün varken kasıklarım ağrıdı ve lavobaya gittiğimde kahverengi leke olduğunu gördüm ilk defa başıma geliyor.inşallah hamile değğlimdir bu kadar kısa sürede olurmu yerleşme kanaması anlam veremiyorum Ama şu an bişey gelmiyor ama adrt ağrısı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum akıl verin.doğum yapmadan önce düzenli gelirdi adetim ama şimdi bir yıl sonra olunca 2.ayımda böyle olması üzülüyorum rabbim isteyenlere versin Allahım ne olur regl olayım diye duA ediyorum.