1 hafta sonra 5 aylık olacak bi oğlum var. Kolik bi bebek ve gaz problemimiz hala devam ediyo. Öyle akşam saatlerinde falan değil 24 saat ağlardı ilk 2-2,5 ay. Gazdan ememiyodu ağlayarak çığlıkla bırakırdı memeyi 3 ay pilates topunda zıplayarak emzirdim hep de öyle uyudu. Hamak aldık kucakta salladık ayakta sallamaya çalıştık ama yok tek sakinleştiği ve uyuduğu yer memeydi. Artık öyle gün boyu ağlama krizleri yok ama gaz sıkıntısı devam ediyo hala ve özellikle emerek uyuduğu için uykuda çok kıvranıyo sürekli uyanıyo uykusunu da alamayınca daha huzursuz oluyo. Başka uyutma şekilleri denedim ama yok katıla katıla ağlıyo meme vermeden de asla susmuyo uyumuyo. Emzirerek uyutup kucağımdan indirmedim 4 ay. Şimdi de uyuyunca yatağa hafifçe onunla birlikte uzanıyorum göğsümde uyuyo. Huzursuzlandıkça kıpırdandıkça memeyi alıyo emerek devam ediyo uykusuna. Ben tabi bütün gündüz uykularında ve gece yanındayım. Kimle konuşsam yenidoğan mı bu 40’lı bebek mi uyuyunca bırak yatağına yatsın sana bağımlı olur diye eleştiriyolar. Kaç kez denedim uyutup bırakmayı ama defalarca uyanıp ağladı bütün günümüz öyle saatlerce uyu uyan ağla döngüsüyle geçti. Ben de en fazla 2 sene böyle yaşarım bebeğimden önemli mi deyip bıraktım gece gündüz koynumda göğsümde uyutuyorum. Doğru düzgün uyuyamıyorum kendim için hiç vakit ayıramıyorum ama o huzurlu mutlu olunca içim rahat ediyo. Biliyorum ilerleyen zamanlarda daha zor gelcek ama napayım şu an için başka türlüsü olmuyo. Belki yanlış yapıyorum belki doğru zamanla görücem sonuçlarını ama merak ettim benzer tecrübeleri olan bana öneride bulunabilecek olan var mı aranızda?