Kızlar 18 günlük olduk bugün
4.70 Gr doğdu yavrum hastaneden çıkarken 3800 oldu şişi falan gitti ama sonrasında hiç kilo alamadı 3600 e indi hatta mama takviyesi ne başladık yine de alamıyor siz nasıl besliyorsunuz bebeğinizi nasıl beslemem gerekiyor anlamıyorum önce meme veriyorum 10 dk kadar emiyor sonra mama veriyorum 2 ölçek 3 saatte bir