Merhaba arkadaslar gerçekten artık çok yoruldum o kadar sık uyaniyor ve kuş uykusu uyuyoruz ki kendim de uyuyamiyorum gözümü kapadigim an ağlıyor uyaniyor. Gündüz bir öğlen bazen birde akşam üzeri uyuyor 45 dakika 1 saat kadar.aksam uykularımiz çok kötü.yarim saatte bir ayakta neredeyse ve sürekli mizirdanma halinde hayır karnı tok eminim altı temiz diş fırçalama tulum giyme gibi rutinleri de yaptırıyorum bazen salincakta bazen ayakta sallayarak uyuyo akıl verenilecek varmi aranızda gercekten bitmiş hissediyorum artık kendimi