Birminikannee Kızlar çocuğum düştü dudak içinde küçücük bir kesık tarzı oluştu izi kalır mı hani dudak patlaması gibi oldu kalır mı izi ? Yaşayan var mı
theAna Birminikannee Oğlum 7 8 aylıkken, yeni dişi çıktığı dönem düşmüştü dişi kesmişti dudağını sonradan geçti bi sıkıntı olmadı.
Birminikannee Duyulurum teşekkür ederim canımm çok şükür amin hepimizin evlatlarını korusun Rabbim inşAllah 💖
Elifmoms Birminikannee geçmiş olsun dudak içi çabuk yenileniyor benim kızımda oyuncaga çarpmıştı dudagı patlamılştı içten 3 günde düzeldi