31 gunluk bebegim var kakasını gürültülü şekilde yaptığı zaman oluyor laktoz alerjisi oluyormus bu sekilde olunca bebesi bu şekilde kaka yapan var varsa bi sağlık problemi var mi yardımcı olursanız sevinirim
Bir de bebeğim çok ıkınıyor bağırsakları geliştiği için olabilir mi ilk üç ay bağırsaklarını nasıl kullanacağını ogrenirmis