Merhaba, yaklaşık 14 aylık bebeğim 8. Ayından beri maksimum derecede iştahsız. Ekran göstermek harici her yolu denedim(ağlatmamak kaydı ile). Şimdi idrarında keton 15 çıktı ve 7 aydır kilo alımı yok. Ne yapabilirim? Bana öneriniz var mı?
Onu yedir, böyle yap her türlü öneriye ihtiyacım var. Hiç hazır mama kullanmadı. Sütümle alakalı sorun olduğunu sanmıyorum fakat kaşık maması kullansam fayda olur mu? Benim yaptığım muhallebileri yemiyor.