Padfoot Gece kaç kez bez değiştiriyorsunuz kızlar. Bebeğim 40 günlük. Şimdiye kadar gece uyandı mı bi daha uyumazdı bende iki üç kez alt değiştirirdim. İki gündür uykusu iyi gibi. Öyle olunca uykusu açılmasın diye de sabaha kadar değiştirmiyorum yanlış mı yapıyorum acaba?
Zehra2205 Padfoot kakasını yapmamışsa ve çokta dolu değilse bencede değiştirmeyin.. ama çok dolu ve kakalı ise değiştirin yazık çocuğa
The_Ana Padfoot çok dolu değilse kaka yoksa değişmiyorum çiş doluysa 1 kere değiştirşyorum zaten hızlı hızlı sessiz yapınca uykusu açılmıyor rahat edemezler yksa
kokusudalin Padfoot ilk hafta gece yapardı değişirdim ama şuan 4 aylık geceleri kakasını yapmadıysa değişmiyorum. Hiç yapmadı da
Padfoot Zehra2205 The_Ana tineanigra Ya uykusu o kadar hafif ki kaka yapmış mı diye kontrol ederken bile uyanıyor 🥺
tineanigra Padfoot o dönemlerde ben geceleri bez doldukça değiştiriyordum rahatsız olucaklarmış gibi geliyordu
Esoca38 Padfoot ilk 2 3 ay boyunca her zaman degistirdim şimdi 9.5 aylık sabah değiştiriyorum ama bazen çok dolu oluyor öyle zamanlarda sabahı beklemiyorum arada değiştirdiğimde oluyor 😊
Burcingultekin Padfoot ben 3. Aydan sonra kaka yapmadıkça almıyorum bez çok çok dolarsa hızlıca bir kere değiştiriyorum
Balkokum Padfoot Kaka yapmışsa değişiyorum yapmamışsa değişmiyorum sabahın ilk ışıklarında kalktığı için uyandığında değiştiriyorum 13 aylık oğlum
Bahar66 Padfoot 30 günlük bebeğim var bende gece 1 veya 2 kere değiştiriyorm, önde altını değiştiriyorm sonra karnını doyuruyorm uyuyup kalıyor hemen, karnını doyurduktan sonra değiştirsem uyumuyor uykusu açılıyor oda benim için zor oluyor.