alpersmother Kuzum11 Hepsiburadadan alıyorum baby turco kullanıyoruz ikisincisi 1 TL kampanyasından alıyorum.
Deletedmom_54 Kuzum11 Hepsiburada dan indirim kovalıyorum bide listeleme yapıp kendimden eşime atıyorum %10 komisyon alıyorum. 15 gün önce 120li bezi 163 e aldım yarım saat sonra 300 lira olmuştu aynı bez
kvrckmom Ummahan250820 oz Ummahan250820 merhaba Özdilek güvenilir mi ya çünkü piyasanın baya aşağısında şeyler oluyor ☺️
Ummahan250820 Kuzum11 evet canım hemen geliyor ben çoğunlukla herşeyı ordan alırım daha dün maske geldi mesela
gamze-kuru mamma00 amazondan çokça alışveris yapiyorum. özellikle bez cok alıyorum orada uygunsa. ertesi gün geliyor ne aldıysak
2103mnl Kuzum11 akakceden en uygunu filtreli yorum getir istegeksin gibi yerlere bakıyorum indirimim varsa karşılaştırip en uygununu bulup alıyorum her ay değişiyor indirim nerdeyse ordan şuana kadar adet fiyatım 2 TL yi geçmedi 5 numara sleppy kullanıyorum
Uraz_Hande Duyulurum bende sendenim indirim kovalayıp stok yapıyorum doğduğunda beride BİM’in kendi markasını kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım 🤗
bbkcoli Kuzum11 her zaman hepsi burada 1+1 den Baby turco cırtlı bez ve beyaz sabun kokulu ıslak mendil alıyorum. Stok üstüne stok çalışıyorum fiyatlar çabuk oynuyor diye. Adeta müptelası olduk 😂😂