SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar bu nedir ya böyle sinek ısırığı olur mu başka birşey gelmiyor aklıma başka bir böcek mi ısırdı acaba pire vs falan da yok evde. Uzun zamandir da dışarıya çıkmıyoruz ne olabilir 😢😢😢
sarmaliklahana SeninAnnenBirMelektiYavrm Stilex kullan canım hem kaşıntı yı alıyor hem çabuk geciriyor. Benım kzıımın da Ya başında hep böyleydi 🥺😨
Duyulurum SeninAnnenBirMelektiYavrm ilk defa mi ısırdı bebeğinizi? Çocukların cildi hassas olduğu için sinek ısırıkları biraz daha hasarlı bir görüntü oluşturuyor ama bazı çocukların alerjiisi olabiliyor. Arkadaşımın oglunda ve kuzenimin oglunda var baya kötü oluyorlar sinek bile isirsa. Bu arada pire sıralı halde çok sık minik isirikli oluyor, pire degildir bu
Balkupum2505 SeninAnnenBirMelektiYavrm ewt simdiki sinekler aynen böyle yapiyomus ve hastanelik ediyormuş 2 gundur yengemde bu sekilde
Nurrr1 SeninAnnenBirMelektiYavrm Sadece İstanbul da değil doktor burada öyle yazmış ama birçok yerde okudum canım farklı bir türden sivrisinek ısırdığı yerde yara gibi izler bırakıyormuş ve çok fazla şişiyormuş muhtemelen o yüzden bebeğiniz de de sivrisinek ısırığıdır muhtemelen 😕
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nurrr1 ay evet resimde görülmüyor ama aşırı şiş içi taş gibi. Hiç kaşımadığımız halde sulu iltihaplı yara oldu. O tarz sineklerden olabilir o zaman 🥺
tineanigra SeninAnnenBirMelektiYavrm bizimkilerde de aynısı oldu taş gibi başta sivilce gibi bişey sandım içi dolu gibi ama sonra baktım sinek ısırığı doktor nurse harveys in ısırık ilacını vermişti onu kullandık geçti
Nurrr1 SeninAnnenBirMelektiYavrm Kıyamam bebiiiişe 😕Bu tarifi kullanıyorum canım ben baya etkili sineklerde bir bak derim 🌼
Aselbuk SeninAnnenBirMelektiYavrm sen hastaneye gotur canim cocugu bu yil sivrisinekler hastanelik ediyo cunku her bela basimizda allah sonumuzu hayir etsin sizede cok gecmis olsun
Miniminnakbebe SeninAnnenBirMelektiYavrm doktorun görmesinde fayda var tabi ama cidden bi sivrisinek olayı var bu ara beni im 2 ayağım ve kollarım da da aynı böyle yara oldu 8 9 yerinden
Beyzakalan SeninAnnenBirMelektiYavrm sinek ısırığı benim oglumuda yediginde böyle sacma sapan şişiyor ucu yâra gibi oluyor degisik oluyor buyuklerimiz eti havalı ondan diyorlar
Helen4444 SeninAnnenBirMelektiYavrm ayy baya kötü olmus bizimkide ısırıyordu ama böyle kabul falan tutmuyordu. Bi doktora mı görünseniz.
Asyaayaz1 Ben hayatımda böyle bir sinek ısırığı görmedim mahvoldu kollarım bacaklarım hele kaşımaktan kolum da iki tane iz kaldı 🤦🏼♀️