Bu yıl içerisinde almış olduğumuz ve çok az kullanılmış beşik ve sallama aparatımız. ( aparatın garantisi devam etmektedir.) 2 ay anca kullanıldı belki de daha az 🙏 Herhangi bir sorun yaşamadık kullandığımız sürece işimize yaradı ama bebeğim artık biraz daha büyüdüğü için satmaya karar verdik. Artık kullanmıyoruz ilgilenenler özelden bana ulaşabilir 🥰