Kızlar aranızda hiç Şengen vizesi alan vsr mı? Gideceğimiz ülkenin konsolosluğuna ya da büyükelçiliğine mi başvurmamız şart mı? Yoksa her şehirde bulunan vize danışmanlık merkezleri aracılığıyla da vize başvurusunda bulunabilir miyim? Şimdiden teşekkürler