Merhaba, benim kızım da 6 aylık, kolik bebekti, gerçekten çok zor ama geçiyor, biz yeni rahatladık gaz konusunda, şimdi de diş başlıyor, stres olmayın mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışın, çünkü sindirim sisteminin gelişmesini beklemekten başka çare yok, kolay gelsin🙏🏻