AnnaKarenina_ Kızlar küçülen kıyafetleri nasıl saklıyorsunuz? Bir sürü kıyafet var kutuya koyup kaldırayım diyorum ama leke koku olur mu ? Birde içine naftalin koysam zarar verir mi?
Ebru-isil AnnaKarenina_ ben genelde saklamıyorum satıyorum dolaptan vb ama bi kaç hatıralık ayırdım onları da hurç gibi kutulara koydum
minikbabyy AnnaKarenina_ ne yaparsanız yapın illaki kokuyo ve sararıyo ben büyük çöp poşetlerine koyup süpürgeyle havasını alıyorum baza altına koyuyorum çıkardığımda yıkamadan önce biraz ace çamaşır sulu suya basıyorum yarım saat bekletip güzelce hijyen programında yıkıyorum bişey kalmıyo ne koku ne sararma
Caansell AnnaKarenina_ ben kendi kıyafetlerimizi hurçlarda muhafaza ediyorum. Bebeğiminkilerideki öyle yapmayı düşünüyorum. İleride ikinci çocukta bir güzel yıkar kullanırım diye düşünüyorum.
AnnaKarenina_ Snowglobe evet sarı leke kalıp sabunla çıkıyor ama olmamasını istiyorum kutuya delikler açıp hava almasını sağlasam belki olmaz
AnnaKarenina_ Ebru-isil ben ikinci çocuğu düşünüyorum hatta olursa ilerisi için hiç birini atmadım sakladım hatta görümcemde bebeğinin kıyafetlerini verdi yani o yüzden saklıycam. Hurçlar vs çok hava alıyor mu baza altına koyamıyorum rutubet var küfleniyor
AnnaKarenina_ minikbabyy çok havasız kalıyor öylede birde kışın çok rutubet oluyor odam baza altına bişi koyamıyorum kutulayıp dolap üstüne koyucam
Ebru-isil AnnaKarenina_ o zaman vakumlu torbalarla saklayabilirsiniz hem de yer kaplamaz açınca da kokusu aynı kalır. Ben yorgan ve kullanmadığım nevresimleri bu şekilde saklıyorum açınca da kokusu aynı kalıyor
minikbabyy AnnaKarenina_ anladım öyle de olur dediğim gibi çamaşır suyuna basarsanız bişey kalmıyo renklide olsa uzun süre tutmadığınız sürece renklerinede bişi olmuyo
Caansell AnnaKarenina_ rutubet yok evimde. Evinizde rutubet varsa vakumlu hurçları kullanabilirsiniz tedi’de falan satılıyor. onlar işinizi görebilir hava geçirmediği için
AnnaKarenina_ Ebru-isil teşekkür ederim onu bi kere denedim açıldı herhalde dandikti ondan yeni alıp deneyeceğim 🙏🏻
sarmaliklahana AnnaKarenina_ Ben yıkadım iyice kuruttum nemli kalmasın diye. Vakumlu hurca koydum 😇 baza altına. Suan yine bir temizlik istiyor kızımın dolabı ama üşeniyorum bakalım 🤭
AnnaKarenina_ sarmaliklahana vakumlu şekilde baza altına koysam küflenmez mi kışın rutubet oluyor açıp hergün havalandırıyorum ama 🤷♀️
sarmaliklahana AnnaKarenina_ rutubet oluyorsa bilemem. Bizde yok ama sararmadı 6 ayı gecti heralde koyalı
Sia AnnaKarenina_ kutular iyi olmuyor diye biliyorum. Ben direk kumaş hurç alıyorum bı güzel katlayıp koyuyorum bide oğlumun odasında direk dolabın üzerine yerleştiriyorum orda cam açıldıkça hurcta bez zaten hiç koku leke vs olmuyor havalanıyor kendi kendine.