Prensesimmmasele Kızlar kaşı tıdan mahfoldm doktorda tok evde ne yapabilirm acil birşey söyleyin emziriyorum diye alerji ilacıda içemiyorum
allahimsabirver Prensesimmmasele aslında böcek ısırığına benziyor tuz ve azıcık su karıştır krem gibi yap sür kaşıntısını alacak
Mommy_ Prensesimmmasele Ürtikere(kurdeşen) benziyor. Doktor tedavisi olmadan evde geçirebileceğiniz bişey değil maalesef. Emzirmeye uygun ilaçlar tercih edeceklerdir.
Prensesimmmasele sarmaliklahana blimiyorum canm hep yediğüm şeyler dün bimden kaşar almıştım tost yptm sabah kaşıntı başladı bilmiyorumki tarihi geçmemilti ama kaşarda bi tad vardı sanki
sarmaliklahana Prensesimmmasele değişik olmuş bişey ısırması dımi. Kaşar yapar mı bilemedim ki bizde hep alıyoruz ama. Tarihi gecse yağış yapış oluyor yada küfleniyır 🥴
Simgehnys Kurdeşen dediğimiz şey bu canım. Alerji hapı kullanman gerek yoksa belirli saatlerde iner belirli saatlerde tekrarlar… genelde akşamları çıkar. Kaşıntı çok zor. Hamilelikte stresten falan oluyor maalesef