Bebeğim 4+10 günlük . En uygun uyku eğitimi ayı içerisindeyiz. Ara vermeye çalıştım ama çok ağladı daha küçük sanırım dedim. Şimdide İki gündür vermeye çalışıyorum yalnız yine çok ağlıyor 😞 eşim le bunun kavgası yapıyoruz. Böyle eğitim mi olur diyor. Ağlamasına dayanamıyorum artık bende kucağıma alıyorum ve sallamaya devam . Hemen kapatıyor gözlerini miniğim . Uyku eğitimi veremicem ben sanırım. Ağlatmadan uyku eğitimi de veren varsa helal olsun 🙏🏻 Var mıdır bir formülü ?