SuzanNaz benim kızımda ilk oto koltuguna oturdugunda çok aglamıştı. Doktora, annemlere falan bile gitmek eziyet gelirdi. Hatırlar güleriz hala. Ama inanın hiç pes etmedim agladı diye kucagıma da almadım alıştırdım. Oyuncaklar astım, mesela ön koltuğun baş kısmı var cıkıyor onu cıkardım yolu daha iyi görsün diye. Hep kısa kısa mesafelerimizi arttırdıkca oda alıstı. Gezmeyi cok sevdigi için arabaya binince gezmeye gidildigini anladı mutlu oldu yani. Mesela suan markete, eczaneye tek basıma arabayla gidiyorum arkada oturuyor😌 10 aylık olduk
Tatile giderken de 4-5 saatlik yollara sizin aylarda çıkmıştık. Öndeki koltuktaki baş kısmı çıkarıyorum önü görsün diye, birsürü oyuncak kitaplar alıyorum yanıma, asagıya carsaf seriyorum düsen kirlenmesin tekrar geri veriyorum:) 1.5 saatte mola bi kalkıp iniyoruz temiz hava dinlenme.. kahve molası. Sonra yola devam. Bol bol sevdigimiz sarkılar eşliginde.
Ama koltuksuz olmaz🙏🏼🌸
Pütürlü gıda yiyormu bilmiyorum ama sizin bebiş gerber atıstırmalık var cips gibi uzun yollarda veriyorum cok seviyor😍