Merhabalar
Kızım tam 11 aylık oldu.Son bir haftadır kahvaltı etmek istemiyor
Herşeyi denedim sevdiği şeyleri yaptım önüne koydum ama yok krizlere giriyor ysmemek için
Formül mama veriyorum üstünden biraz geçince
Bu durumu bu aylarda yaşayan annemiz var mı önerleriniz nelerdir
Bir süre ara mı vereyim bu öğüne
Çünkü ben akıl sağlığımı yitirmek üzereyim artık