Kızlar hangı marka öneriyorsunuz. Fakır arzum fıyatları ucmus
Elaa11
Karaca kullanıyorum 3 senedir gayet memnunum ekstra ısıtıcı kullanmıyorum
Elaa11 fakir chaizen kullanıyorum memnunum çayı lezzetli oluyor
Elaa11 benim ki fakir ve ben çok memnunum