1 yas bebeği olanlar durumlar nasıl kızlar benım kızım gece gunduz emıyor ozellıkle geceleri o kadar çok uyanıyor ki emmeye artık cok yoruldum gece emmesını keseyım desem cıglık kıyamet bağırıyor emmezse aç degıl emınım uc ogun yemek yedırıyorum ara öğün verıyorum tamamen alıskanlıktan uyanıyor. Ayrıca oyuncakları ile hıc oynamıyor hemen sıkılıyor gep dağıtmak ve evi turlamak istıyor 😳 aynı durumda olanlar var mı yalnız degılımdır sanırımmmm