Skrszsrp Bebeğim 15 aylık ve sadece altı dişi var. O da daha tamamlanmamış halde. Acaba bu normal mi? Başına gelen var mı? Ne kullandınız? Doktor ne dedi?
Merveeemeeliss Skrszsrp ne problem teskil edebilirki çıkıcak illaki dişleri ne zaman çıkarsa çıksın brnim kız 5 aylık 2 dişi var banada erken çıkmış çürücek diyolar amannn herkes bişi diyo zaten
Rana-6 Benim kızımda öyleydi 11 aylıkken iki dişi vardı çıkma süreci iki ay sürmüştü şimdi 19 aylık 9 dişi var çıkmaya devam ediyor her bebek bir değil