Prensesimmmasele Çok kötü kaşıntı oluyor kızlar bebeğimde 10 aylık emziriyorum.alerji ilacı bar içsem olurmu beneğime geçermi ne iyi gelir buna vucudumun heryerine yayılıyor ve kaşıntı çok oluyor