Derindeniz1 Bebeğimin gözü için verildi bu damla . Diğer damla gibi değil ufak tüp tüp . Ve tüpler tek kullanımlık diyor .Aranızda kullanan var mı acaba bir tüpü açtıktan sonra 24 saat içinde mi kullanmam gerekiyor ?