Beşiğinde denedim 2 gün aşırı ağladı sesi kısıldı kucağıma alip sakinleştirmeme rağmen 1-2 defasında uyudu sadece ama şimdi yanıma aldım yarım saat direndi uyudu yanında durmamda ona destek olucak bunu nası kesicem acaba yanından kalkarken yastık koysam olurmu?