evimiz şu an çok soğuk olmasa da gece serin oluyor 24-25 derecelerde. 3.5 aylık bebeğimin eli ayağı vücudu sıcak olsa da yanakları buz gibi oluyor gece beslenmesi için kalktığımda. Üşüyor mudur, ne yapmalıyım?
Ve uyku tulumu alacağım 2.5 tog kalın gelir mi Balıkesir’de yaşıyoruz. Çok soğuk olmasa da soğuk oluyor kışın ama doğalgazı da açacağım sonuçta çocuk sıcaklar mı gece tulumda?