Benim kızımda öyleydi.her defasında kaka yapar ve muhakkak pisik olurdu.doktorumuz yoğurda karşı bağırsak tepkimeli alerjisi var dedi.meger eğer bebekte bir alerjik tepki varsa makattan bir sıvı salgiliyor ve bu anında hassas deriye sahip olduğu için bebekler hemen pisige dönüşüyormus.suan kızımın 6.ayinda başlayan bu durum 1.5 yaşında simdi ve henüz bu ay daha yeni alerjinin üstesinden geldik ki o da her gün yoğurt hala yediremiyorum biraz daha ara ara vermeye devam edelim dedi doktorumuz bakalim