strenger_Lady kusura bakmayın, yanlış da anlamayın beni amacım heves kırmak değil, ama okullarda böyle bir şey yapılması bana yanlış geliyor hem bir anne hem bir öğretmen olarak. Bunu yapabilecek durumu olmayan aileler olabilir yada yapma durumu olsa bile yapmak istemeyebilirler. Ayrica aileler cocuklarina dışarıdan alınmış veya evde yapılmış bir yiyeceği yedirmek istemeyebilir, alerji riski olan çocuklar var nihayetinde. Tavsiyem yakin çevrenize yapmanız ya da kızınızın öğretmeni ile konuşun once.