Ayın 15nde sezeryan doğum yaptim kendiliğinden kaynayan bir dikisim var, dün banyo yapmistim şu geçirmez bant ile daha sonra banyodan çıkınca bantı çıkarttık ve tentürdiyot sürdük ve üzerine gazlı bez kapattık.. Üzerine hametan sürmek gerekir mi? Birde sizler nasıl yapıyordunuz pansumaninizive kscgunde bir pansumani yanılıyorsunuz?