Minnakkk Merhaba anneler şuan hastanedeyiz kızım 9 buçuk aylık çok hareketli yerinde durmayan afacan bi kızım var bugün akşamüstü balkonda dolaptan tavan boyasını alıp yemiş herşey üç beş dakika içinde oldu arkamı dönüp çamaşır asarken o boya yemiş😞 ne kadar yediğini bilmiyoruz yatışı verildi 24 saat gözlem altında tutulacak serum veriliyor arada 😞 çok şükür kan değerleri normal çıktı ama kanda direk çıkmayabilir dedi o yüzden hastanede bekletiyorlar çok zormuş bide tüm bu olanlar adli vakaya giriyormuş polise ifade verilecekmiş me değişik seyler dualarınızı esirgemeyin lütfen
Ozge_AyazEfee Minnakkk ahh kuzum yaa kıyamam 😔 tez zamanda sağlıklı bir şekilde yuvasına dönsün inşallah 🙏🏻
[silindi] Minnakkk Velisi sizler olduğunuz için kanunen onu gözetmekle yükümlü gösteriliyorsunuz prosedür gereği yapılan bi işlem ifade vermeniz onu kafanıza takmayın. Allah yardımcınız olsun. Güle oynaya çabucak evinize gidin inşallah geçmiş olsun
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minnakkk Allah yardimciniz olsun sagsaglim en yakin vakitte evinize donersiniz insallah
Minnakkk [silindi] amin inş 😞 zehirlenme vakasına girdiği için öyle oluyormus kimyasal içerikli bir madde vücuda alındığı ıcın
Melike_koc Minnakkk gecmis olsun tez vakitte evinize geçersiniz inşaallah bu çocuklarla başa çıkmak çok zor benim kızım da 10.5 aylık sigara yedi🤷🏼♀️
babyfaceee Minnakkk çok geçmiş olsun tez zamanda sağlıklı mutlu bi şekilde evinize dönüm insAllah rabbim evlatlarımızı bizlere bagislasin 🙏