Nidanisaaa Ne yapmalıyım sizce sabah biraz yapmıştı tam yapmadığı için fitil verdim gliserin yine yapmadı ne yapmalıyım sizce .;(
123asaf123 Nidanisaaa benım bebegım de şuan aynı eğer mama ıcıyorsa mamasına zeytın yağı dokun bır çay kaşıgı doktorumuz öyle demıştı ılerde yarıyor poposuna da surun