Kızım 17 aylık zorla uykuya dalmalar başladı veya gece yarıları kalkmalar veya bu saatlerde kalkmalar. Atak dönemimizde değil acaba neden böyle oluyor ki. Çok yorgunum uykum var .. 9da uyutuyorum saat 1den snra kımıl kımıl hareketlenmeye başlıyor. Uyanmak isterse uyanıyor uyursada sabaha kdar uyuyor . 1-1.30 gbide öğlen uykusuna yatırıyorm bir buçuk saat uyuyor. Acaba bizim bu gece uykularımız nye böyle oldu ya