19 aylık Bebegimi 2 ay önce emzirmeyi bıraktım uykusu düzelmiş ti ama 1 haftadır hastalıgı vs olmadıgı halde sürekli uyanıyor sallanmak istiyor aglıyor sabah ta 5 te erkenden kalkıp mama diye aglıyor derdi mama degil kalkıp oynamak istiyor ben napıcam nası düzene sokucam bilmiyorum saat 10 da sınavım var ama ben 1 saat bile uyumadım nolur bir akıl verin