Brcnyilmzbysl Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük 3 gündür yeşil kaka yapıyor bazen su gibi bazende katı şeklinde başına gelip doktora götüren var mı ne dedi doktor götürdüyseniz? Araştırdığımda enfeksiyon olabilir diyor ama bilemedim.
Barlas_mom Brcnyilmzbysl Anne sütü alıyorsa büyük ihtimal yediğiniz şeylerden olmuş olabilir doktor öyle demişti bize benim bebeğim mama içtiği halde tüm testler normal çıkmıştı bir süre sonra düzelmişti. Ama anne sütü alıyor deseydim doktora testte yapmayacaktı çünkü yediklerimizden kaynaklı oluyormuş yeşillik vs şeyler yendiğinde
Nuhcuk Brcnyilmzbysl bebişlerde yeşil kaka Ya sizin yediğiniz bişeyden oluyordur veyahutta bir yeri ağrıyordur . Bi kaç gün yeşil olan bişey yemeyip bunu anlayabilirsiniz