Cnsudefne şöyle diyim bizim çok kötüydü sanki birşey görüyo da korkuyo gibi açmak istemiyordu gözünü asla ağlıyordu sürekli sanki etinden et koparıyolar biz hocalara götürdük muska yazdılar korkmasın diye korkuyo rüyasında dediler birde eger çocgua bagırılıyosa yada etrafından olan bireyden korktuysa bu rüyasına girer dedi evde hep sakin olun ses tonunuzu bile yükseltmeyin muskayla dualarla geçti bizim Allahın izniyle odasına amenerrasulü yü açtım yasindan açık şekilde koydum baş ucuna resim adına ne varsa evde kaldırdım kendi fotoğraflarımız da dahil bir tene bişe biblo kalmadı suret olan gece rukye açtım hala dinliyoruz gece uyurken bir yandan hafşs sesle telefondan rukye okutuyorum evini çocugunun yayından dolabına kadar heşreyini sil sirkeli suyla ve tek yatırma bir süre benim 2 3 ay oldu aramızda yatıyor ben hala korkuyorum tel yatırmaya inşallah bunlara gerek kalmadan geçer sizinki ama tavsiyem evde resim bulundurma ve sakin ortamlar olsun hep birde banyo tuvalet veya banyo arasında fazla oyalanmasın tek kalmasın necis yerlerde ben banyosumu bile şuan içeride yaptırıyorum legende küçük oldukları için korkmaları daha mümkün herşey den Rabbim korusun hepsini