Mayazim Bugün kaynanamlarn gittim bebeğim henuz 3 aylık oturma odasında uyuyordu içeri girdiğimde bebeğimi sanki büyük insanmış gbi kaynım öpüyordu eve geldim kusmaya başladı .opmekle bir alakası var mı ateş ve kusmanın
elmaliturtam Mayazim sizce olur mu? Hadi diyelim oldu kaynınız rahatsızdı bu nasıl bir mikrop hemen girdiği gibi belirti verdi.
Maya1 Mayazim öpmek ne yaa. 22 aylik olduk hala biri yanagindan opunce ayy opmeyin beni bbabanecim dedecim falan derim..bebegimin agzindan. Kirmizi cizgim yani ben ve babasi disinda opmesi yasak herkesin.belki kusma ondan degil ama Siz de cizginizi koyun.
nmt41 Mayazim olabilir enfeksiyon bulaşmış olabilir , çok sinir oluyorum 3 aylık bebeği niye öpüyorlar arkadaş yaaa